Πολιτική Επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
1: Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.
2: Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν σε άλλο χρώμα ή με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο.
3: Στην περίπτωση της αλλαγής-επιστροφής των προϊόντων από την Κύπρο και τον υπόλοιπο κόσμο, το κόστος μεταφορικών επιβαρύνουν εξ’ολοκλήρου τον πελάτη.
4: Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε όλα τα αξεσουάρ.
5: Σε περίπτωση αμφιβολίας σχετικά με την κατάσταση των επιστρεφόμενων ενδυμάτων, η γνώμη του εξειδικευμένου προσωπικού της BAGTOBAG θα σας βοηθήσει με την επιθεώρηση του αντικειμένου, προκειμένου να αποφεύγεται η καταχρηστική επιστροφή των προϊόντων που έχουν φθαρεί ή καταστραφεί.
Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
1: Στον χώρο σας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ (χέρι με χέρι) με τον courier o οποίος θα σας παραδώσει το νέο νούμερο ή σχέδιο που επιθυμείτε.
2: Να παραλάβετε κάνοντας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ στο κοντινότερο κατάστημα courier της περιοχή σας.
– Εάν δεν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν/προϊόντα με κάτι άλλο παρακαλούμε πολύ να μας ενημερώσετε σχετικά έτσι ώστε να σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς
– Για να αποστείλετε το δέμα σας επικοινωνήστε με την εταιρεία ταχυμεταφορών που σας παρέδωσε το δέμα, αναφέροντας ότι πρόκειται για επιστροφή προς την εταιρία BAGTOBAG, προκειμένου να παραλάβει το δέμα προς επιστροφή και να δρομολογηθεί η διαδικασία.
Όλα τα προιόντα θα πρέπει επιστρέφονται στην αρχική τους.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, θα υπάρχει χρέωση 5€ για τα έξοδα αποστολής (courier).
Επιστροφή χρημάτων
– Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς.
– Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
– Θα σας ενημερώσουμε μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και εν συνεχεία θα εξετάσουμε την κατάστασή του.
– Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε το ποσό της επιστροφής στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 5ημερών.
– Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων.
– Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία των προϊόντων.
– Η επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.